poniedziałek, 24 września 2012

opustynio

zapisałam wszystkie kartki
sobą
ja, mnie moje, we mnie, na mnie, ode mnie
moja głowa, samotność, szklanka


mój ból, deszcz, but, koc
zapełniłam sobą wannę
i odeszłam od zmysłów na chwilę
i boję się strasznie
że spłynęłam do rynsztoka do ostatniej kropli
pusta jestem w środku
łzy pływają w kałuży
przykleiłam sobie uśmiech
od wewnątrz się okaleczam
wszystko to złudzenie, utopiłam nadzieję w koszmarnym śnie
szepty i głosy dookoła mnie
klątwa sama się rzuciła
błagam o pomoc odwróconymi na lewo literami
nikt nie przebrnął przez milion zagadek
nie zrozumiał szyfru

sama złożyłam gwałtem ślub milczenia

2 komentarze:

  1. Wiem, że w Twej duszy gra muzyka...

    "Kiss the corpse, the blessed sigh,
    Walk in the garden of the night.
    Hold the carcass, sweetest lie,
    Bury the body you chose to deny.
    Shed a tear, suspended in fear... -
    Every soul is starving here."

    ... spróbuj jednak posłuchać czegoś bardziej pozytywnego. Nie zadręczaj się. Miej nadzieję, bo lepsze dni nadejdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrozumiałeś nic z tego posta. A ja nie rozumiem Twojej odpowiedzi.

      Usuń